beyzzsenturkk_ birkizannesi-35 kızımın gözü kabak gibi şiştiğinde bizi de ısırmamıştı bizi hala ısırmıyor ama onun her yeri yara bere icinde bu gece de alnını sokmuslar maalesef
Tursununannesi birkizannesi-35 aynısı bizde de var 2 aydır çözemiyorum fotoğraflarına bakabilirsiniz profilime girip yüklemiştim daha önce
Sonsuz32 birkizannesi-35 benım kızımda hep öyle oluyo sivrisinek ısırıgı gıbı bırsey benı hıc ısırmıyo hep kızımı ısırıyo aynı yerde yatıyoz savah kadar kızım heryerı ısırık oluyo bende hıc yok
bilememolabilir birkizannesi-35 sivri sinek ısırığı gibi duruyor ama belirtilerinizde var el ayak hastalığı şüphesinide uyandirıyor. Bizde olmadi ama arkadasimin bebegi 7 aylikken temas yoluyla el ayak olmustu onunkilere benziyor.
birkizannesi-35 bilememolabilir 2 yalında anlası var gecen sene el ayak olmuştu stilex sürdüm geçti bir haftada Ama ayaklarının ellerinin içide ince küçük döküntülüydü Bu iri iri ve o kadar fazla değil stilex sürdüm bakalım geçmezse doktor yolu gözüküyor