fatma0zcan Takip etmeniz gerekiyor. Oğlum da yataktan düşmüştü, hastaneye götürdük ve takip etmemiz gerekenlerin yazdığı bir kağıt verdiler. 2 saat kesinlikle uyumayacak, bu süreyi ister hastanede ister evde geçirin dedi. Biz hastanede bekledik. Şuur kaybı, gözde kayma, eline verdiğiniz cisimleri tam tutamama, ışığa hassasiyet, kusma, uzun süre ağlama krizi, gözlerde kayma, emeklemede yana devrilme bunların da 24 saatlik bir evde takibini istedi. Çok geçmiş olsun.