SuMisalii çok teşekkür ederim sizlerde çok değerlisiniz çok güzel bir kalbiniz var.
Valla kıymış bulundum çok bunaldığım birandı o kadar karışmış birbirine girmişti ki stresimi ordan çılardım.
Allah hayırla kucağınıza alıp çok kolaylıkla büyütmenizi nasip etsin evladınızı.
Umarım güzel olur düzelir zamanla bende bu yetersizlik hissinden kurtulurum gerçekten zor süreç