Merhaba,
Bezi tamamen cikarali 2 hafta doldu. Küçük tuvaletini yapıyor. Yani ben oturttugum da lazımligina yapıyor, genelde kendisi ciş geldi diye haber vermiyor ama ben oturtana kadar da tutuyor. Esas problem büyük tuvalette bu iki haftalık süreçte iki gün evvel lazimligina yaptirabildim, yapacagi zaman yüz ifadesinden anlıyorum yakaladım hemen oturttum yaptı ama tedirgin ve korktu gibi. Dünde hiç büyük tuvalet yapmadı tutuyor. Hafta içi kreşte gene buyuk tuvaletini tuvalete yapmiyormus. Kullan at alıştırma kulodu almıştım kreş için büyük tuvaleti ona yapıyor veya yapmıyor tutuyor kabiz oluyor. Hiç olmadığım kadar sabirliyim yıkıyorum temizliyorum kurutuyorum yeterki güzelce bu eğitimi tamamlayalim asla baskı da yapmıyorum fakat büyük tuvalet korkusunu nasıl yenebilirim bu konuda tecrübeli anneler var mı ve de tuvaletim geldi diye ne zaman söyler acaba ben oturtana kdr çişini tutuyor cunku, tecrübeli annelerden öneri bekliyorum.