Kızlar 2.5ay önce sezeryan doğum yaptım kiloluydum zaten bide hamilelikte 26 kg aldım doğumdan sonra 10 kg verdim ama takıldım resmen aynı kg da şuan ama sorun şu kilo aynı göbek büyüyor ya çok tuhaf ama 1 aylıkken falan karnım daha inmişti şimdi sanki 6 aylık hamile gibi duruyorum her gören direk kilo verme tüyosu veriyo ah ah nasıl vercen bu kiloyu diye vahlanıyorlar daha 21 yaşındayım iyice sinirlerim bozulmaya başladı bu göbek nasıl gidecek ne yapmam lazım dikişlerimin iyileşmesi biraz uzun sürdü o yüzden hareket edemedim fazla ama artık evin içinde falan spor yapmam lazm diyorum nasıl bi diyet uygulamak lazım göbek içinde kilo içinde yeşil çayı doktorum içme emziriyorsun çocuğa geçer dedi normalde o çok güzel ödem attırıyor bana malesef o seçeneğimde gitti Allah için bi öneriler verinde hem kendimi toparlıyayım hmede etraftakilere sus payı olsun insan içiine girmek istemiyorum artık🥹