Kizlar 7 8 aydir kizimin ellerinde bir kasinti var geçende resim atmistim uyuz el ayak hastaligi herkes birsey dedi ama elindekiler gecmedi allerset surubu yazmisti onu icinde gece kalkip kasinmiyor ve deliksiz uyutuyor rahat uyuyor diye yarim olcek veriyordum ama unutkanlik yapildigini duydum sizce dogrumu yoksa rahat uyusun diye vereyimmi