Kubok aklınızın çıkmasına gerek yok ama hasta olmasından endişe edip önlem almanız normal. Olursa olur bağışıklık kazanır diye düşünmedim hiç. Evet bazen ne yaparsak yapalım hasta oluyor ama en azından elimizden geleni yaptık deriz, vicdan azabı duymayiz. Bu ara sabaha karşı hava serin oluyor ama o üşümeyle hasta olmaz korkmayın.