Oğlum 34 aylık. Haziran ayında tuvalet eğitimine başladık gündüzü öğrendi ama gece altına yapıyor hayır yapıyor birde üstünü değiştirmek istediğimde kıyamet kopuyor nasıl bir ağlama ama görseniz 🤦🏻♀️ aşırı yıprandım artık allahın her günü çarşaf pike falan yıkıyorum istisnasız her gün geçen gün bir kere kuru kalktı nasıl oldu anlamadım 😂 uzaktan Kumandalı kepçe alacağım artık yapmazsan demiştim işe yaradı sanmıştım ama yaramamış 😅 havalar soğudu daha da soğuyacak hasta olcak diye korkuyorum sizce ne yapayım beze döneyim mi gece çişli kıyafetini çıkardım diye ortalığı yıktı geri giydir diye mecbur geri giydirdim çok çaresizim 🥲 deneyimlerinize ve fikirlerinize ihtiyacım var🌸