1 yaşında kızım var hiç bir şekilde durmuyor dışarıda kucakta bebek arabasında dahi durmuyor sürekli kendi gezecekmiş her yere gidiyor bide yürümüyor yani koşuyor artık dışarı çıkmaya korkar oldum evde de evi ona göre ayarladık duruyor bi şekil aklına gelince tekrar başlıyor ağlamaya sıkılmaya bu durum beni yormaya başladı doğduğundan beridir huysuz kucak hastası hala öyle hatta bazen beni boğacak derece de göğsüme bastırarak tepeme cıkmaya çalışıyor eve misafir gelse durmuyor uyumuyor bu durum geçici mi yaşayan annelerimizden dönüşlerini bekliyorum 🙏🏼