sencokbiliyon Kizimcimmm1 ben kullandım ama kasistlerden çok yavaş geçin. Bu anda hızlı geçip zıplayınca inanılmaz ağrı yapıyor. Onun dışında bir sorun yaşamadım ben hiç.