Benim yüzüğüm de olmuyor.
bütün aldığıö kiloyı verdim göbeğimde dümdüz ama yüzük olmuyor eski pamtolonlarımda olmuyor.
bölgesel bir kalınlaşmam oldu sanırım :)
ki ben aldıklarımı vermyi hiç istemedim çünkü zayıftım.
şiş mi yoksa kalıcı bir kalınlaşma mı sizde ki de ?
çünkü şişlik rahatsız edicidir.
bebek taşımaktan kas yapmışızdır 😀