MoonCrystal oglusunarastirmagunlukleri kehribarin sallama bilgi olduğu yayiliyor bu ara denemedim ama etkisi yok diyor Dr lar. Tetagil kullandık 2 ay rahatlatıyor öyle mucize etkisi yok ama rahatlattigini soyleyebilirim . Osanit var birde onu denemek istiyorum
sencokbiliyon oglusunarastirmagunlukleri zeytinyağına karanfili ezin. Atın dolaba. Minik parmağa takılan diş fırçası gibi bı aparat var ondan edinin. Bu zeytinyağına batırıp bebeğinizin damarlarını kaşıyın. Ne tetagil ne kehribar. Gerçekten çok rahatlatıyor. Bide eline yeşil soğanın beyaz sap kısmı var ya orayı verin. Kemirsin dursun. Hem doğal antibiyotik. Hem de diş ağrısına kaşıntısına çok iyi geliyor. Bi denemenizi tavsiye ediyorum 🌹
asrinhatasi oglusunarastirmagunlukleri orjinal bulursanız ben kehribardan memnunum. Hatta 2 yaşında çıkardık biyometrik foto çekilecek diye sonra geri takmadık. 2 yaş krizleri yaşadık 2 3 hafta canımıza okudu. Geri taktım normale döndü çocuk. Diş dönemlerinde de sorun yaşamadık ama 6.aydan 2 yaşa kadar hiç çıkarmadık takmasa böyle geçer miydi bilmiyorum.
oglusunarastirmagunlukleri hiç dişi yok. huysuzluk iştahsızlık gece ağlayarak sık uyanmaları olmaya başladı. bunlar yoktu genel olarak. mamayla besleniyor. onu bile az içiyor.
oglusunarastirmagunlukleri bir de kehribar kolyeyi bebeğim istemeyebilir ayrıca boncuk ve boğulma riski var. bileklik diş çıkarmaya fayda eder mi? gerçi künyesini de takamıyoruz…
oglusunarastirmagunlukleri MoonCrystal öyle mi? teşskkür ediyorum. Osaniti hiç duymadım. Oda mı aynı şekilde bir içerik?
MoonCrystal oglusunarastirmagunlukleri evet ama mutlaka orjinal site ile görüşün hangi eczanelerde var öğrenin hepsinde olmuyor . E ticaret sitelerine guvenmeyin
oglusunarastirmagunlukleri sencokbiliyon teşekkür ediyorum🩶 bahsettiğiniz parmak diş fırçamız var dolapta bekletip udi hindi yağı sürüp yapmaya çalışıyorum ama daha çok ağlıyor rahatlamıyor rahatsız oluyor. fayda mı etmiyor ben mi yanlış yapıyorum :( bu akşamda karanfil zeytinyağı deneyeyim.
asrinhatasi oglusunarastirmagunlukleri malesef internetten almadım. Bizim burda öyle doğal taş satan yerler var ordan almıştım.
cemilolabilirmi oglusunarastirmagunlukleri kolye bileklik çocuk için çok riskli. Benim kızım 6 aylıkken tesbih ipleri (naylon kalın ip) çıkmamış dişiyle damakla koparıyordu. Allah korusun neler olur.
oglusunarastirmagunlukleri cemilolabilirmi evet beni en çok korkutan bu. olmaz olmaz oluverir fayda sağlayanda var işe yaramadı diyende ama boğulma hayati risk. Allah muhafaza tüm yavruları. Bu risk hep beni geri durduruyo galiba yine vazgeçeceğim.
CizerBirAnne oglusunarastirmagunlukleri kehribar bir işe yaramadı kızımda ama tetagil çok iyi geldi. Doktorumuz önermişti hatta.