aysebb Kifoo Adet tarihinden 8-9 gün önce yaşamıştım ben. Gün için çok az birkaç kere pembe leke şeklindeydi o kadar
Kifoo aysebb anladım peki hafif kramp ağrı belde kasıkta oldu muö benimde adetime 6 gün var bu sabah koyu kahve akıntım geldi. Eşimde bende ikinci cocugu istiyoruz fakat ben pko hastasıyım o yüzden emin olamadım
ebrgrgl Kifoo Yo hiç ağrı olmadı nasıl olduğunu bile anlamazdım iç çamaşırımda görünce fark ederdim hep
Kifoo denizalismom ilk kez başıma geliyor hani acaba erken mı adet göreceğim yoksa yerleşme mi bilemedim test yapsam çıkmaz cok erken kafam karıştı hani sökülmedüm lekelenme oldu ve geçti