Deletedmom_220 gündüz 2 uyku yapıyor bebeğim. Akşam da rutinimiz var. Her akşam banyo, masaj, beslenme, uykuya geçişi. Ama saatleri bazen aksıyor bazen uykuya direniyor. İnat ediyordum uyusun diye. Ayağımda sallıyorum kucağımda sallayarak evin içinde geziyordum. Yok uyumayan bebek uyumuyor. Ne zaman ki, amaaann uyumazsa uyumasin diyip bıraktım o zaman huzura erdim. Uyku saati diyelim ki sabah 9. Denedim uyumadı mı? Hiç zorlamıyorum. Bırakıyorum yere anakucagina. Oyuncak veriyorum eline. Yarım saat oyalaniyorum sonra tekrar deniyorum. Böylece kendimi de strese sokmamis oluyorum. 2 güne bir filan parka cikiyorum bebek arabası ile 1 saat kadar. Hem ben hava almış oluyorum. Hem bebeğim çevreyi izlerken yoruluyor.
Beslenmeme hiç dikkat edemiyorum. Eşim evdeyken güzel yiyoruz ancak 24 saat nöbete gittiğinde canım hiç bir şey istemiyor.
B12, d vit, demir kullandım kendime. Birer kutu bitirdim. Daha dinç hissediyorum kendimi.
Bir de koltukta bebeğimi kucağıma yatırıp hafif tempo hopluyorum. Ennn kolay o şekilde uykuya geçiyor. Koltuk zor oluyor o yüzden pilates topu sipariş ettim.
Hayatımı kolaylaştıran en önemli şey ise yürüteç ve boy aynası. Kızım boy aynasında kendisini izlemeye bayılıyor. Kahkahalar atıyor. Bazen gerçekten inanılmaz yoruluyorum. Bi nefes almaya ihtiyaç duyuyorum. Koyuyorum 15 dk. Balkonda bi kahve bi sigara kendime geliyorum. Deşarj olup, yeniden içeriye geçip bebeğime vakit ayırıyorum. Günler bu şekilde geçip gidiyor işte…