ady çocuklarımda hiç kaldirip beslemedim belkide ilk ay yapmisimdir sadece hatta şimdi bebeğim 1 aylık doğduğundan beri hiç kaldiirp emzirmedim hep kendi kalktı diğer 2 çocuğumda gece beslenmesi hiç olmadı deliksiz uyudular hep insllah buda öyle olur