6 aylık kızım başını çok rahatlıkla tutuyor 3 ayından önce bile kaldıra biliyordu ama nedense hep kafası sanki ağırmış gibi kucağımda dik tutarken ve otururken kafasını öne eğiyor yere bakıyo gibi hep başı aşağıda bişey gösterirken falan kaldırıyo ama uzun süre kalmıyo bide tummy time yaplyoruz tabiki bir aylığından beri düzenli olarak çok rahatlıkla kaldırıyo kafaslnı ama neden normalda aşağıya doğru bilemiyorum