Ben electrolux kullanıyorum. Yer olarak ikisini ayrı almanız imkansızsa kurutmalı çamaşır makinesi alın yoksa bir şekilde odaya ya da balkona bile koyma imkanınız varsa kurutmayı ayrı alın. Çünkü kurutma makinesinin en büyük artısı olan tüy/toz toplama özelliği olmuyor maalesef.
Onun dışında tatil dönüşü ya da çok çamaşır biriktiğinde, çalışan kişiler sadece haftasonu iş yapabildiğinde falan da bir makine çamaşırın hem yıkanması hem kuruması çok çok uzun sürüyor. Ayrı ayrı olsa biri kuruturken öbürü bi posta daha çamaşır yıkayabilir.