nur2705 reflusu vardir normal. Ben de ilk cocugumda olunca cok korkmustum doktora goturmustum burnundan kustu diye. Ilk cocugunuz galiba diye kucumseyici bakmisti🥲 ama siz dikkatli olun hafif yan yatirin sirt ustu yatirsaniz bile kafasini yan cevirin yuzu duz yukari bakarken uyumasin kusarsa bogulmasin. Emzirdikten sonra bir sure daha kucakta dik tutun hemen emzirip yatirmayin gazini guzelce cikartmaya calisin ve yatirinca bir sure sonra mikmik etmeye basliyorsa hemen kaldirin büyük ihtimalle gazi gelmistir kaldirip iki sivazlayinca gazi cikar bu sekilde kusmalarin onune gecebilirsiniz biraz