Kızlar bebeğim 7 ay 21 günlük, 4 gündür uyku eğitimi veriyoruz, ilk 3 gün çığlık kıyamet zor geçti ama yatağında en az destekle uyuttuk. 20.30da yatırıyorum 23den sonra rüya öğünü yapıyorum. İlk günler uyanır gibi oldu memede uyumasın diye emzirip hemen emzik verdim yatırdım. Dün çok daha iyiydi hiç uyanır gibi olmadı direkt yattı ama yarım saat sonra uyandı ve yine meme istedi (gündüz dişten dolayı ateşi vardı emzirdim) normalde bu aşamada emzirmeden uykuya geçirmek lazımdı. Ve gecenin devamında da çok sık uyandı. Sorum şu ki rüya öğünü yapmadan uyumaya devam etse belki daha uzun ve deliksiz uyuyacak ama ben araya giriyorum gibi hissediyorum. Yani açlığa o kadar süre dayanabilir mi emzirmesem nolur? Gerçi daha denemedim belki yine uyanacak ama uyku eğitiminde fark ettiğim şey desteğin türüne göre uyanma sıklığı artıyo, desteksiz uyuyorsa belki deliksiz uyuyabilir diye düşündüm. Tecrübeli anneler bakabilir mi