Bende astronot tulum veya mont arayışındaydım burda annelerin yorumlarına baktım yürüyen bebeğe astronot tulum önermemiş kimse elimde kaldı giydirmedim diyorlar. Yürümesini zorlaştırıyormuş bebek rahat edemiyormuş. Keza bebeğiniz küçükse yürümüyorsa da astronot tulumlar dar yapılı ve kaba oluyor arabada da rahat edemez çok çabuk terler