beyza000 aynı aynııı, tamamen aynı şeyleri yaşıyoruz resmen.. inş düzelir bir an önce. Bugün daha iyi gibi benim kız şuan uyuyor3 saattir az önce emdi yatağına koydum biraz bakındı hiç yüzümü göstermedim geri uyudu sanırım korkumdan bakamıyorum ajjajaajsh inşallah gece de yine bir kez kalkıp uyur eskisi gibi