Bebeğime dün akraba oyuncak hediye etti. Eve geldik bir kaç saniye kendi oynadı o oyuncak ile bi baktım altınadaki vida yok. Ama önceden bana hediye ettiklerimde o vida orada mıydı yok muydu bilmiyorum. Bebeğim 6 aylık yatak odasında oyuncakla oynuyordu bende hemen odasına gittim kıyafet aldım geldim. Anormal bir davranışı olmadı yani en fazla bir kaç saniye için gittim yan odaya. Ben mi kuruntu yapıyorum bilemedim. Eşim de saçmalama çocuk normal davranıyor öyle bir şey olsa bize belli ederdi dedi.