Canım geçmiş olsun öncelikle. Bebeğin çok küçük daha böyle hissetmen normal. Yeni düzenine, anne olarak hayatına alışmak hemen olmuyor anlayabiliyorum seni. Ama kendini üzme yıpratma zamanla alışıp, normale dönecek herşey. En güzel ama en zorlu zamanlarınız bebeğinle o nedenle tadını çıkar. Çok özlüyorsun o minik halini ilerde. Aynaya bakınca kendini ve minnoş yavrunu göreceğin zamanlar çok uzak gibi gelsede aslında yakın. Anne olarak iyi olman lazım ki bebeğinde iyi olsun. Elinden geleni yaptığını hissediyorum ve ne olursa olsun çoçuğunu önemseyen, iyi bir annesin Bunuda yorgunluğundan anlayabiliyorum. 🌺❤️