2 gün önce dr gittim 38.2 atesle.Yemek yemiyor baska bir sikayeti yok.Kafasi ust bölgesi alev gibi.Calpol dolven sirayla veriyorum.Kani temiz cikti.Disten korkma dedi dr.Ama dis bu kadar istikrarli olmaz diye biliyorum.Surup vermezsem 39 bile buluyor.verdigim halde 37.5 en fazla dusmesi.4 disi cikti.Baska dis goremiyorum su an.Dis gibi degil ne olabilir acaba.Basina gelen?