Maddi olarak düşünmüyorsanız bence cocuklarınızla ilgili birşey yaptırabılırsınız, benım esımın yarı kolundan yukarı omzuna kadar kocaman ayak izi doğum tarıhı ısmı vs. Bıyografısı var :) ben korktugun ıcın sadece adını yazdırabıldım ve asla dövme yaptırmam derdim. Her göreb cok begenıyo ve soruyolar cocugunuz mu diye. Asla pişman olacagım bırsey degıl severek taşıyorum ve dövme bağımlılık yapar lafı tamamen hikaye, birtane yaptırdım ve bırdaha yaptırmayı düşünmüyorum cunku vucuduma kazıtacagım seyın oğlum kadar bir anlamı olması lazım ancak o da bır cocugum daha olursa onun ısmı olur, baska da yaptırmam. İstiyorsanız yapın