Salça, acı biber vs surmenizi onermem. Tiksindirmeden biraktirin. Güvenli bağlanma kadar güvenli ayrılma da önemli. 25 aylık kızım biz de bırakıyoruz. İki üç kere kriz oldu, atlattık. Ebu Bekir Ertem in emzirmeyi sonlandırma videosu var izleyin. Kozmik blogda emzirmeyi sonlandırma tarihleri var araştırın. Bol bol oyun, oyalama 🤗 azaltarak bıraktırın sut dolgunlugu, ağrı vs yaşamazsınız. Emerek uyuyosa ilk 3 gün zor oluyo sonrasinda kabullenmeye basliyolar. Gece bırakırken ilk 2-3 gün mutfaga gittik yemek yedi su içti, oyun oynadık bı saat sonra kucağımda uyudu şükür. Sizin sakın kalmanız çok cok önemli zira memeye duskunse cok bunaltiyo ☺️