Merhaba anneler
kızım 19 aylık 9 kilo 80 cm kızlar gün içinde bi çok şey yapıyorum ama cok az yiyor metabolizması cok hızlı be cok hareketli kızım kilo alması için şimdi balık yağı ve iştah açıcı kullanıyorum ama biraz kilo almasını ve ileride boyunun uzun olmasını çok istiyorum ve biliyosunjz ki insanların sözleri de çok yorucu oluyor cok zayıf vs giibi çok şükür sağlıklı sıhhatli ama yemesi de çok az mesela şöyle, sabah yumurta zeytin karpuz öğlen meyve öğleden sonra çorba aksam yoğurt yanına işte aksam yemeği aralarda da üzüm kayısı kurusu vs gibi şeyler veriyorum.. bu konusa bana yardımcı olurmusunuz rica etsem öneriniz varmı? Ayrıca yemek yerken tv izliyor oyalamadan yediremiyormm