bebeğim 4 ay 4 günlük. Yaklaşık 1 haftadır gündüzleri ağlayarak uyuyor. Uyumak istemiyo. Anakucağında hafif sallayarak uyutuyorum. Uyuyana kadar gözler kapalı şekilde ağlıyo. 1 saat uyuyo 1 saat uyanık kalabiliyo. Sizinde böyle mi oldu? Bu uyku gerilemesi mi acaba?