Aselmina411 Kızım içe doğru basık yürüyor röntgen çekildi birşey çıkmadı kan tahlili istedi d vitamini eksik çıktı ne yapmam gerekiyor nasıl geçer yada başka doktora daha mı götürmeliyim başına gelen var mı
Deletedmom_1111 Aselmina411 anladım sizin bişey çıkmamış benim kızımda öyle kemiği eğri dediler şuan takipte bence peşini bırakmayın
Han_alparslan Ortopedi doktoru görsün, d vit mutlaka kullanın. Kaslari geliştikçe toparliyolar. Kızım da parantez bacak vardı yürürken. Rontgende bi sey çıkmadı bi sure sonra yürüyüşü normale döndü. Geçmiş olsun