berra_berra Kızlar sizce normal mi ben oturamiyorum yan yatıyorum sağ taraf açıyor yürüyorum aciyor bunu yaşiyaniniz var mı hastaneye gitsem bakarlar mi acaba 27 haftalık gebeyim ama benim bildiğim bel ağrısı olur kuyruk ne alaka sanki yerinden çıkmış valla
Ozgzcn berra_berra bebeğiniz erkek mi ? Benim hamileliğim boyunca ağrıdı sızlıyordu artık kv filan o zaman erkek bebekte kuyruk sokumu ağrır demişlerdi doktorda bebek büyüdüğü için demişti
essradeniz berra_berra ben de yaşamıştım ve doğurana kadar da çekmiştim ne yazık ki. Bebek büyüdükçe baskı yaptığından oluyormuş doktor da bir şey yapamıyor yani. Hatta son haftalara doğru öyle ilerledeki sağ bacağımı kaldırıp yatağa uzanamıyordum acıdan😢
Ozgzcn berra_berra benimde 9 ay ağrımıştı eski insanlar hep erkek olduğundan dedi doktorda bebek büyüdüğü için demişti dediğim gibi