Xxxbetul Oğlum 1.5 yaşında . Genç odası mı çocuk odası mı almalıyım sizce . Birde montessori tarzı kullanışlı oluyor mu kullananlar var mı ?
Senaykorkkkk Xxxbetul bnce baza daha kullanışlı mantiklida hatta boyutunu 1.5 kişilik olarak alırsanız yaninada e bebekten düşmesin diye bariyer Diyelimki Montessori aldınız 5 yıl sonra tekrar değiştirmeniz gerekicek
livanurvealpinannesi61 Xxxbetul montessori çok kullanılmıyor belli yaşa kadar kullanılıyor.İlerde kullanacağı bişey alın. Biz çilek mobilyadan yavru yataklı karyola aldık genç odası diye geçiyor
livanurvealpinannesi61 Senaykorkkkk bazalar aşırı yüksek oluyor karyola daha alçak biz karyola aldık 120 130 cm eni 200 cm boy 5 yaşında kızım 2 yaşından beri yatıyor