Merhabaaa,
8.5 aylik oglum var ve yavas yavas odasina isinmasi icin odasini kurmaya basladik. Son gunlerde siparis ettigimiz montessori tipi yatagi da geldi. Bizim yatakta beraber yatiyorduk ama dusmeye basladigi icin boyle bi cozum yoluna gitmeye karar verdik. Simdi ilk gecemiz oglumun odasinda onun yataginda beraber yatiyorum, ben ve oglum 🤍
Aklimda ki deli soru su: hangi aydan itibaren veya kac yasinda tek basinda odada yatmaya birakabilirim? En sagliklisi ne zaman sizce?
Vakit ayirip okuyup cevap verdiginiz icin simdiden tesekkur ederim herkesee 💖☺️