Merhabalar derin dondurucusunda bebeğim için süt saklıyordum seyehat için soğutucu içinde yanıma aldım buzu %5 falan erimişti lazım olmadı tekrar dondurucuya attım sütlerim bozulurmu ? Köpük olduğunu fark ettim kokusunda bir sorun ama yine de merak ediyorum bebeğime vermiyorum emin olmadan ? Bilen yazabilirse çok sevinirim teşekkürler