Defnemmm1 Hurma_01 serum fizyolojik varsa onu sıkıp çekme işlemi yapabilirsiniz bunu yapıp yakasına coldmiks damlatmakta iyi oluyor ferahlatıyor
havvahalil Hurma_01 serum fizyolojik yap odasına soğan karanfil koy burnunu acıyor buhar yap duş aldır ben bunları yapardım yapıyorum da
havvahalil Hurma_01 bide bi damla aldım adını unuttım yastıgına yada yakasına sadece 1 damla fazla olsa nefes alamaz oda çok iyi hala saklarım mis koku şişesi gibi kücüücük
Defnemmm1 Hurma_01 şırıngayla burnuna sıkın kafasını biraz öne doğru eğik şekilde küçük şırınganın tamamına serum çekim yarısını bir deliğe yarısını diğer deliğe
Defnemmm1 Hurma_01 ağlarsa korkmayın birşey olmuyor yanaklarını hafif sıkın ağzı biraz açık kalacak şekilde burnundan atabilsin
Hurma_01 Defnemmm1 sağlık ocağından ki doktor ben önermiyorum ciğerine atabiliyor genzine kaçabiliyor diyince cesaret edemedim
Defnemmm1 Hurma_01 kafasını öne doğru eğik tuttunuz mu sıkıntı olmuyor 26 aylık bu zamana kadar hep o şekil de açtım burnunu
Defnemmm1 Hurma_01 mesela normal de bir şırınganın tamamını sıkıyorlar tel deliğe ama bende ondan cesaret edemediğim için az az sıkıyorum size de o şekil tavsiye ettim
Hurma_01 Defnemmm1 yanımda yapan biri olsa cesaretlenirdim ama tek imkansız yapamam ama diğer tavsiyelerinizi deneyeceğim çok teşekkür ederim kızlar