eda_ece00 muhtemelen bir atak dönemindedir, genelde bebekler 6-8 ay arasında ayrılık kaygısı yaşıyolarmış. Bazı dönemlerde bizde yaşadık aynılarını hala da arada oluyor. Bebeğim 9 aylık bu arada. Gece uyanmalarının sebebi de ya diştir yada destekli uyutuyorsanız uyandığında destek arıyordur. Aynı şeyleri yaşıyorum çünkü yalnız değilsiniz 😊