Biz annelerin ( evebeyinlerin) en çok ihtiyacı olan bir soru çoğu zaman aslında, nasılsın? Çünkü ciddi anlamda çok zor bir evlat yetiştirmek hele ki bu devir de çok çabuk büyüyorlar biz onlarla ilgilenirken gün için de çok fark edemezsek de, çok bunalsak da bakınca anlıyosun o uyurken onu severken ne kadar çok büyüdüğünü bu kadar çok böyle hissetmemiştim aslında içim burkuldu ve içimden dedim ki bebeklerim büyüyor daha dün doğmuşlardı gözümün önünden günler su misali 🥺 bazen kafamı yastığa koyunca uyuyamıyorum gün içinde onlara çoğu zaman agrasif yaklaşsbiliyorum diyorum ki kendime onlar ilk ve son kez çocuk olucak sadece anne olmayı becer hiç bişey yapamıyorsan 😞😔bilmiyorum iyi değilim kendimi çok yetersiz çok beceriksiz çok çirkin hissediyorum sadece