OzgeSyr_ bir ayı göze alın duzenin oturması için inatlasmalae oluyorsa belki diş falan çıkarıyordur 2 yaşında demiştiniz degilmi benim kızımda iki sefer diş bir kere hastalandı tam duzeni oturtuyoru, bir kaç gün sonra geri söylememeye başlıyordu kacirmalari iki haftada düzene girse bile çok yorulmuştum çünkü sürekli ben götürmeye çalışıyordum inatlasiyordu istemiyordu zaten ekstra huysuz olduğu zamanlarda hep tuvaletede yansıyor bu durum hatta 1.5 ay olunca kızım tekrar diş sürecine girdi tekrar gerileme yaptı bu sefer gündüz en fazla.iki kere gecede bir kere kaçırmaya başlamıştı 4 yada 5 gün böyle sürdü artık bende o kadar sabır gösterdim kaçırmayan çocuk kaçırıyor diye deli oluyodum ama kizmamaya çalıştım sadece böyle yapacaksan bez baglayacam artık sen istemiyosan bırakalım bez takalım anne üzülüyor sen böyle yapınca falan dedim en son hatta kaka yaptı gözümün içine baka baka varmı dedigimde yok diyip kaçtı ondan sonra gece bez bağladım erken yatıyor ilk defa bez bağladım gece rajat uyuyayım artık diye bezine asla yapmadı rahatsız oldu uyandığında çıkarıp hemen çise oturttum geceleri ertesi gün kaçırma yoktu bir kaç gündür bağlıyorum sanki gündüz bağlarım diye korkup söylemeye mi başladı anlamadım bende tam olarak ama huysuzlugu geçti ondan sonra söylemeye gitmeye başladı çocuktaki ekstra şeyler tuvalet sürecini zorlastiriyor