burcuuu907_ aşı karşıtı asla değilim ama grip aşısı yaptırmam. onun yerine bağışıklığı kuvvetlendirmeye çalışıyorum, kreşte ilk senesi mutlaka hasta olucaktır.
balık yağı ve %100 karadut özü veriyorum. kan tahlili yaptırıp eksik vitamini var mı diye baktırdım, bir de doktor tavsiyesiyle b12 kullanıyoruz bir tık düşük olduğu için.