Yesillimon Candyy Sinbo’nun değil de kiwi markasının makinesini kullanıyorum memnunum ama bence Sinbo da güzeldir.
Candyy Yesillimon memnunmusunuz peki bu ürünün yorumlarında iyi püskürtmedigini okudum güzel yıkıyor mu koltukları
Yesillimon Candyy Ben memnunum çok güzel yıkıyor başliginda fırça olmasida çok iyi fircaliya fircaliya yıkıyorum mis gibi sadece hazneleri küçük olduğu için su çabuk bitip çabuk doluyor ama benim için sorun değil bence fiyatına göre güzel iş görüyor çıkan suya inanamazsin 😀
myarenb Candyy evet tertemiz yaptı. makina içine koymadım, bozulursa garanti kapsamından çıkar, deterjan yasak. önce ıslattım sonra fakirin halı koltuk şampuanından döküp makinanın ucuyla fırçaladım öyle çektim
Yesillimon myarenb Kız ben su kabına deterjanla beraber yumuşatıcı dokuyorum köpürmüyor hiç sorun olmadı bu zamana kadar 😀
myarenb Yesillimon çok var öyle yapan. bozuyo demedim ama kullanım kılavuzunda koymayın diyor ve sorduğumda makina herhangi bir şekilde bozulursa garanti kapsamı dışında kalır yazıyo o yüzden ben cesaret edemedim 😂