Hamile kalmadan önce bırakmıştım sigarayı tesadüfen. 101 masasında otururken elimde sigara varken bırakıyorum dedim söndürdüm ve bıraktım. Bir daha içmedim. 1.5 yıl kadar oldu hala içmiyorum. Sigarayı değil ama içtiğim anları özlediğim oluyo. Çalışırken vs kaçış gibiydi, yemekten sonra kahveyle keyifliydi. Önceden yemekten sonra direkt sigara arardım ilk zamanlar zorlasa da geçiyor birşekilde artık aramıyorum. eşim dahil tüm arkadaşlarım ailem herkes sigara içiyor bir tek ben içmiyorum. Kızımı emziriyorum ayrıyetten sürekli dip dibeyiz onun sigara kokusunu solumasını istemem. Sanırım başlamam artık