SAkkaya07 Sizce yenidoğan için hangi biberon daha iyi ? Anne göğsüne hangisi daha yakın ve en rahat içim hangisinde ?
Tecrubesizaile0334 SAkkaya07 benim gazlı bir bebeğim olduğu için ikiside fazlaca gaz yaptı nuk kullanıyorum hemende kabullendi bebeğim aventi emmedi malesef