minimini1kus Uykuda( kundaklı) kıpır kıpır uyanıyor ağlıyor esniyor.Sürekli sallanmak istiyor. Güzelce uykuya geçse bende dinlensem😒😒
aslii34 minimini1kus gazı olabilir mi? Ya fa kundak istemiyordur. Benim kızım da öyleydi. 1 ay anca kundak yapabilmişizdir. Gerine gerine uyumayı seviyo kolları geri atıyo falan. Ama en temel sebebi bana sorarsan gaz
Me1tem minimini1kus benim ki kundak istemiyor uyanıyor yüz üstü alıştı yüz üstü yatırınca uzun uzun uyuyor