Merhaba 11 aylık kuzumda idrar yolu enfeksiyonu çıktı ondan önce 3 gündür kusuyordu dün tahlil çıktığı zaman antibiyotik tedavisine başladık bugün 2. Gün hala kusuyor. Sarı kusuyor ve kusarken çok zorlanıyor. Gıda ve su veremiyorum ilacı bile zor veriyorum anne sütü alıyorum yaşayan var mı acaba çok korkuyorum kusma içinde fitil kullanıyoruz ama kusuyor psikolojik olarak çok yıprandım yaşayan var mı nolur bir şey söyleyin