Kızlar bebeğim 8 aylık gece yarım saatte bir uyanıyo artık gece dayanamadığım noktadan sonra yanıma alıp yatarken emziriyorum. O uykulu yorgun halimle kolayıma gelen buydu ağladıkça ağzına memeyi koyuyorum dönüp uyuyo ama bence daha kötü bir hale getirdim er uyandığında ağzına meme tıkılınca daha çok alışıyo memeye muhtemelen. Gece emzirmesini sonlandırmaya karar verdim zaten artık beslenme için değil bir alışkanlık haline geldiği için uyanıyo. Peki ama nasıl uyutucam gündüz kucağımda oyna buyana dolanarak uyutuyorum sallamadım hiç şimdiye kadar. Gece o emzirmekten daha da zor. Özet olarak sizden gece nasıl uyutacağıma dair öneriler bekliyorum