Beren- oğlum 2 yaşından 2,5 yaşına kadar kopardı. Sonra tuvalet eğitimine başladık o ara unuttu hatta ben tırnaklarını kestim çok mutlu oldum. Sonra yaz tatili döneminde tekrar hatırladı üstüne bir de kreşe başladı, daha beter geri döndü alışkanlık. Nasıl çözülür bilmiyorum, acı oje bize fayda etmedi. Görerek öğrenilmiş olma ihtimali de var, genetik de olabilir. Stres kaynaklı da olabilir. Benim eşimde vardı aynı sorun. Oğlum ya babadan gördü, ya zaten genetik, ya da ben işe gittiğim için stresten başladı şimdi de zaten boş kaldığı her an eli ağzında… üzülüyorum ama eşim 31 yaşına gelince bıraktı, herhalde oğlum da öyle olacak diye tahmin ediyorum../