27 aylık oğlum var iki aydır bezi bıraktık. Aslında bu haftaya kadar her şey çok güzeldi. Ama bu hafta sürekli altına yapmaya başladı. Beş dk önce tuvalete gitse bile uyurken uyanıkken altına yapmaya başladı(küçük tuvaletini) ve hiç rahatsız da olmuyor. Beze geri mi dönmeliyim