Ek gıda tadımlarına başlayalı 10 gün kadar oldu. Ben iki gün tadım yaptırıyorum her besini. Sabahları aç karna yaptırıyorum sadece fakat ne zaman iki öğüne geçmeliyim ? Tüm tadımlarım bittikten sonra mı yoksa 15 günü tamamladıktan sonra mı geçsem ? Siz ne zaman geçmiştiniz ? Nasıl ilerlediniz ?
Ayrıca çorba vs bunlara bütün tadımlar bittikten sonra mı geçilmeli yoksa arada çorba, mamalar vs verip tadımlara da aynı zamanda devam etmeli miyim ?? Kafamda deli sorular 🤨