Tubay- benim bebek ilk dogdugundan beri öyleydi.Gerci halen öyle.Devlet hastanesi astım bronşit tanısı koydu.Cocuga antibiyotik tedavisi başlattı 2aylikken.Baktik kullanmamıza rağmen geçmiyor.Ozel hastaneye götürdük Astım değilde laringomalaziymis.(bebeklik dönemindeki kronik stridor’un en yaygın nedenidir; üst gırtlaktaki yumuşak, olgunlaşmamış kıkırdak, nefes alma sırasında içe doğru çökerek hava yollarının tıkanmasına neden olur. )