jasminegms Bebeğim 4 aylık ateşi 38.7-39.00 Dus aldırdım calpol verdim sabah 9 dan şu saate kadar inmedi öneriniz ne doktora götürdüm ilaç yazdı sadece tekrar götürüyüm mü
maviev35 Ayaklarının altına limon sürüyorum. Dirseklerine diz arkalarına ılık bez koyuyorum. Cuma gününden beri bizimkide ateşli
dmr57 jasminegms enfluvir neden verdi ki bebeğiniz influenza mı çünkü benim bebeğime de bu ilacı vermişlerdi
Noname21 jasminegms domız gribi teşhisinde veriliyor bu ilaç benim kozım da ateşli soğuk uygulama yapıyorum ateşi de 38 lerde hep muhtemelen antibiyotik kullanacak sabaha da böyle olursa bende calpol pedifen dönüşümlü veriyorum