Merhaba anneler. 8 ay 19 günlük oğlum var. Doğduğundan beri zor bir bebekti memeden ayrılmaz bir dakika koyduğumda durmaz bir bebekti. Kolik ve gaz sorunlarımız da çok oldu ama büyüdükçe düzelir dedikleri oğlum daha da zor hale geldi. Kendi kendine oyun oynamıyor. Kucağa alıyorum durmuyor yere koyuyorum olmuyor yürüyecek bindirmeyecektim onu çıkardım onunlada işi yok emekliyor sıkılıyor tutunup ayağa kalkıyor sıkılıyor iş yaparken biriyle duruyorsa bile beni gördüğü an ne yapacağını şaşırıyor bu ilk sıkıntım birde 6. Aydan beri gündüz uykusundan zaten vazgeçtiyse geceleri uyuyan bebeğim gece uykusunda da bi huy değiştirdi. 7. Ayın ilk haftasında alttan 2 dişimiz geldi. Şimdi üst yan dişleri ve ön dişi kabarık bembeyaz olmuş ama ben alt dişi çıkardık şükür diyemeden üst dişlerden de çekmeye başladım yada diş değil belki ama çok huysuz ve geceleri inanılmaz derecede ağlama huyu başladı. Eskiden uyanır emer uyurdu geçen gün uyumadım bekledim 10/11 civarı zorla uyuttum ağlatmadan üzmeden uyutmaya çaba sarfediyorum. ki aşırı bi uyku direnmesi de başladı. Gece güzel uyudu daha sonra ara ata uykusunda iç çekip ağlar gibi oldu öptüm kokladım kulağına konuştum emzik verdim bazen aldı bazen almadı uyudu. (Ki emziği almıyor asla bazen uyurken meme den ayrılır ayrılmaz veriyorum.) daha sonra saat 4 den sonra saat başı ağladı ama nasıl ağlıyor gözleri kapalı ama çığlık ata ata yok böyle birşey ne olduğuma şaşırdım kaldım. Dişler mi bu hale getiriyor başına gelen varmı vallaha çok çaresiz hissediyorum moralımde çok bozuldu. Biraz uzun yazdım ama umarım anlatabilmişimdir. Bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim.